kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 5, 2009

Padang Kota

|
Lepas feri berlabuh, terus naik keta ke Padang Kota. Kalau dulu², masa abang zaki keje kat sini lagi, time kitorang datang abang zaki bawak g makan pasemboq kat sini. Ok la, sedap. Lebih kurang macam rojak gitu [pada aku]. Tapi yang tak boleh tahan meleleh air liur kalau ingat adalah sotong bakarnya yang cicah ngan kuah asam.. Perghhhh.. kalo makan, mak mertua lalu belakang pun tak sedar!!

Dah banyak berubah dah Padang Kota ni. Yerla, dah berapa tahun pun kannnn.. Dulu² masa aku datang pun, aku masih kat sekolah menengah lagi.. Berapa punya lama daaaa..Ahaks


Para pelancong yang suka naik beca.. Kesiannn tau aku tengok pakcik² yang kayuh beca tu, sume dah berumur dah. Dah le yang naik tu ade yang 'semangat'²..Kussss semangat aku tengok pakcik² tu nak mengayuh



Kitorang singgah kejap jek, nak amik² gambar wat kenangannn.. Dah samapai sana kannn.. Kalau tak, tah tak tau bila lagi gaknya nak sampai sana..

 
Sape ni? Kenal tak? Ahahahahahaha :D

 
Depan bangunan MPPP

 
Posing tepi tembok Padang Kota

 
Aku lak mencelah

 
Mr e lak masuk.. Gilir² lah kan amik gambar.. Dah kalau sume masuk, sape yang nak amik gambar?
keh keh keh keh

 
3 gadis sunti.. Aww awww awww [sunti lagi ke?] HAHA

 
Sempat beli jajan² yang ade kat tepi situ

 
Cantik kan bangunan ni?

 
Sedikit info tentang DBPP

 
Posing lagi


Aku n Nina.. haiyohh, salah posing lah Haniii..daahhhh tak nampak



Dah memang aku beritau stok gambar punyelah banyak kan? Ni pun aku pilih² jek. So korang nak ke tak nak, kena lah hadap gambar² aku ni yer.. ekekekeke




mrs e

0 comments: