kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, November 4, 2009

Penang... Here We Come..

|
Pagi² sabtu dalam pukul 930++ bertolak dari umah abang aku ke penang. Oh ya, sebelum tu aku, mr e, mak n fifi bertolak dari muar malam sebelumnya ke umah abang aku. Kira malam sabtu tu kitorang tido sana [semenyih].

Lepas sarapan, terus mandi² n bersiap. Kitorang konvoi 2 keta; keta abang aku n kak nora. Keta aku lak tinggal kat umah abang zaki.

Sebelum masuk tol, isi minyak dulu ;)


 
aku n apis

 
tuan punya blog

 
;p

Ohh, berebut² apis n nina nak naik keta kak nora. Ape yang bestnya aku pun tak tau. Tu yang apis ade dalam keta ni tuuu..


Lepas isi minyak, perjalanan ke penang pun bermula.. dan sakit vontot n lenguh pinggang pun ikut bermula gak.. Ahahahahaha :D



mrs e

5 comments:

Faizah_Haris said...

ske tgk naja pakai tudung cam tu....sweeettt arr....hihihi....copek3 update yanggggg...rinduu kt penang neh...

RaFFLeSiA MeRaH said...

akak pun same, suka tgk naja pakai tudung camtu, sesuaiiii gitu....kalau akak memang x reti nyer la nak belit tudung jenis gitu....atau mgkin tudung camtu x sesuai ngan muka akak cam gini kot....

cik gObu said...

naja
kulit awak cantik lah
apa rahsia nya eh

hehehe bestnyer dh lame tak g penang

mrs e said...

faizah & rafflesia;
holloh holloh holohhh..

jangan la puji² gitu, dah terkembang² dah vontot naja ni.. AHAHAHAHA

biasa jela tu.. naja pun sebenarnye tak berapa tau sangat nak pakai tudung macam ni, tapi di pandai²kan jugak.. kih kih kih kih ;D

rafflesia merah;
masa mula² pakai dulu memang naja rasa tak sesuai, rasa cam semacam jek muka bila pakai tudung gitu, tapi kalo dah pakai selalu jadi ok kut kak sebab dah biasa tengok.. akak pun cubalah..mana tau kut ok ke kan..

mrs e said...

cik gobu;
iskkk.. mana ade cantik ween.. kulit naja biasa jek.. ade jugak compang camping kalau tak pakai bedak tu haaaa..

tu dah tempek bedak, tertutup lah kesan noda² tu..hik hik hik

p/s : naja pakai krim natasya untuk krim malam.. tu aje kut yang jadikan kulit cantik sket.. yang lain biasa jek.. takde pakai foundation ape pun..