kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, November 9, 2009

'Sijil Lahir' Yang Baru..

|
Uhuk uhuk uhuk.. somput den ni haaa.. bukan dada aku yang semput..tapi poket kitorang yang semputttt.. Alkisah, keta aku tu dah sampai dah besday dia.. Nak mintak 'sijil lahir' [roadtax] yang baru le tu.. Aduiiiiyaiiiii.. memang takleh ampun punya nih.. Nak skip² pun takleh dah..

Ape taknye, tetiap hari memang le nak guna keta tu p balik keje. Bahaya kalau ade ape² berlaku takde roadtax+insurans ni kan? Ade membe cadangkan naik moto jek g keje. Bernas jugak cadangan tuh tuk mengurangkan perbelanjaan. Boleh beromantika di tampoi.. ekekekekeke

Tapi kan, naik moto waktu² cuaca tak menentu nih, sekali balik keje, hujan, dah basah kuyup.. Demam tak kebah² le jawabnye =p



mrs e

0 comments: