kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, November 11, 2009

Tidur Lena

|
Tadi lepas makan malam, aku terasa mulut nak mengunyah² makanan lagik. Tibe² teringat lah pulak beger kat depan 7-11 BG tuh.. Dapat seketul best jugak kannn..Bagus betul dapat memakan makanan yang begitu sihat(?) di malam² hari begini

Dengan penuh harapan di dada, maka aku pun meluahkan hasrat kepada suami tercinta. Dipersembahkan hajat untuk memakan beger ayam diiringi sekeping cheese bersoskan lada hitam. Maka sebagai seorang suami yang begitu prihatin dan sporting lagi bertanggungjawab memenuhi keperluan isteri kemanjaannya, dituruti kehendaknya lalu bergerak lah suami itu ke BG dengan sendirinya. Eceh. Ayat bukan main bunga² lagi ko ye. Kemain, macam karangan budak tingkatan lima yang menyusun ayat nak mengorat awek² jek..hahahahahaha

Abang, hati² yer.
Ok.

[Malas dah nak karang ayat bunga², ayat daun² ajelah yer.. hiks]

Sampai jek mr e kat rumah, aku makan beger tu sambil menikmati teh O panas.. Perghhhh.. memang layannn.. Tak lama lepas mr e duduk² tengok tv sambil temankan aku makan beger, kira² pukul 9.30 dia masuk ke bilik. Aku ingatkan dia nak check line internet sambil ngadap lappy.. Sekali bila aku naik, dah tidur rupanya..Aku keluar masuk bilik pun dia dah tak sedar.

Alololololo..siannyerrr hasben I nih. Penat agaknye, sebab dari tadi pagi macam² kerja yang dah dibuatnya. Hurmm.. Lena betul dia tidur. Dah le mata kanan belah dalam nye tu tibe² jek merah.. Sian betul I tengok tau.. Sayangku, chumel pulak I tengok you ni masa tidur. Macam baby-baby aje :) - Yang lain, sila skip ayat ini. Skip aku kata. Kalau taknak skip, tu korang punya suke. Kalu korang rasa loya² baca ayat tu, aku tak nak bertanggungjawab yer

Err.

*Yang kau ni tetiba ber I You ni kenapa? Kejap pulak ber aku. Krisis identiti ke ape? Blah sekarang.. HAHAHAHAHAAKUNIMENGARUTAJE


dia tidur dulu tinggalkan I.. sob sob sob


Oklah, sebab dah kena blah, I blah sekarang.. agagagagagagagaga
=P


p/s : selamat malam semua, I nak join my husband tido dah.. hehehehe




mrs e

5 comments:

ArELeEz said...

menikmati burger mmg 1 kenikmatan.. owhh.. ahh.. ha3..

viruspadu said...

terbaca cerita beger disaat perut krokkrek

ini sangat kejam huhuhuhuh

isya said...

uwwwaa, nak juga burger!

eis said...

aaahaaa tak tahu. hasben dia penat beli burger bini dia sampai tertido. aaahaa :p

DYLA said...

hehehhehe.... pas baca terbayang rupe mr E tido mcm baby.. heheheh.. jgn marah ye naja..