kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, December 27, 2009

27 Disember 2009 @ 10 Muharram 1431H

|
27/12/2009; bersamaan 10 Muharram 1431H


Alhamdulillah.. Aku bersyukur ke hadrat Ilahi, genap hari ini aku dipanjangkan usia menyambut hari ulangtahun kelahiranku yg ke 29 tahun..Terima kasih yang tak terhingga kepada keluarga & rakan² juga kenalan yang tak putus² mengucapkan selamat ulangtahun untuk aku. Sesungguhnya, aku amat berbesar hati dan berterima kasih kerana dikurniakan KAMU semua. Aku saaaaaaaaaaaaaayyyyyannnngggggggg korang! Very much!

Aku berharap semoga aku diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & semoga apa yang aku hajatkan dapat aku capai.. aminnnn


Ok. Mari kita bercerita aktiviti aku di hari ulangtahun.

1. Pagi² bangun solat subuh, then sambung tidur sekejap lagi. HAHA.
2. Bangun mandi, while mr e kuar beli sarapan.
3. Duduk bersarapan makan ¼ mihun goreng sambal kerang sambil membaca surat khabar
4. Ke depan & ke belakang dalam rumah, masuk bilik, update blog
5. Now, nak lipat baju yang menimbun sebakul dah tak terlipat..hehehehe

Errr..

Takde celebration ke?

Jawapannya takde.

Ingatkan nak kuar berdua spent time together tgk movie avatar yang tgh hot tu ke apa, tapi since awal² tadi dah mention yang ari ni 10 Muharram kannnnn, so mr e kena g rewang kat masjid depan umah ade nak masak² bubur lambuk. Nampaknye ari ni besday girl duk umah jela. Kena perintah berkurung.. Hua hua huaaa

Even mr e g florist kat BG tadi, kengkonon nak surprise bagi kat aku a roses, tapi kedai florist tu katuppp!!  Bila dah tutup kedai florist tu, baru dia cakap ngan aku hajat dia nak wat surprise.. HAHA kantoiiiiii bile kedai tu pulak tutup. Spoil betul.. Tapi takpe, hajat suci murni mu itu abang, akan ku kenang sampai bile².. chewwwwaaaahhhhh





mrs e

4 comments:

DYLA said...

hehe.... surprise tak menjadi ek???

naja pe hadiah mr e bg??? mesti special ni?

mrs e said...

dyla;

hahahaha.. surprise yang menjadi surprise untuk mr e bila kedainye tutup.. hihihi

hadiah..? ala, biasa² jek dyla.. :)

Unsung Geek said...
This comment has been removed by the author.
puterikurekure said...

happy birthday naja!!!
=)

meh sini nak polok2...