kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 24, 2009

Dah Mati.. =(

|
Huhu.. Rupe²nye bila aku belek² lesen memandu aku, dah expired laaaaaaaaa.. Haihhhh, awat terlupa nih? Tapi sebenarnya bukan aku terlupa, minggu lepas aku ingat.. N nak renew. Tapi sebab dah kalut sibuk ngan kenduri kahwin adik ipar aku, tu yang aku terlupa..

Pagi tadi otw g keje baru teringat!

Dah le sedap jek aku dok ke hulu ke hilir ke sana ke mari.. Haha. So, selama lesen aku dah mati tu, kiranya aku bawak keta guna lesen AGONG jela yer.. muehehehehe..

Hurmmm.. alamatnye terbang lagilah duit aku tengahari ni nanti.. Sekali dengan nak bayar bil streamyx.. Aiyokkk.. korang tak nak wat derma kilat kat aku ke? Aku sangat alu² kan ni... HAHAHAHAHAHAHA





mrs e

6 comments:

DYLA said...

naja... kiter serupa.. tunggu entry dyla plak. tapi nak amik gmbr kabel tak bwk..

mrs e said...

hahahaha dyla, rupenya naja ade geng ek..

iskk, naja malas nak amik gambo, tu yg entry jadi entry 'buta' jek tanpa imej pegun.. muehehehe :D

sWeEtdARLiNG said...

aku renew terus 2 tahun senang

pakai SKII tak?

puterikurekure said...

kite pon baru terinagt nak buat tabung derma kilat untuk diri sendiri.

awat tersama je ni? huhuhuhu~

isya said...

mintak la ngan mr e.. hihi

mrs e said...

sweetdarling;
aku renew setahun pun boleh terlupa, kalu renew 2 tahun sekali mau tahun yg ke 3 gaknye baru aku renew sebab terlupa.. hahahaha

err.. x pernah pakai lagi SKII, nape, ade kempen baik punye ke? hehehe


puterikurekure;
jom jom kite sesama wat tabung derma kilat untuk diri sendiri jom.. hihi


isya;
nak mintak ngan mr e, kena tunggu 27/12 ni.. baru boleh mintak yang 'UP' sket.. muehehehehe ;p