kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 24, 2009

Dah Putus~

|

*credit to google


Aih.. ari ni aku nye entry bermula ngan tajuk 'dah' aje ek..

Alkisah, selipar jepun yang aku selalu pakai kat dapo dalam umah dah putus lak malam tadi.. Dah selalu tiap kali turun dapo jek mesti pakai selipar, bila dah putus selipar ni rasa mcm tak biasa lak kaki aku nak memijak tikar getah...Kena beli la ni nanti balik keje...


Iskkkk... duit lagiiiiiiii...Sib baik tak mahal.. Kalo crocs ke ape, mau tahun² depan baru dapat beli lagi. HAHA





mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

ngeh2...
slipar jepun selesa pakai. biarpon harga murah. kalaula boleh pakai kat ofis, kan best.

=)

mrs e said...

puterikurekure;
ha a kan intan, selesa sangat.. sedap pakai.. hehehehe ;p