kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 22, 2009

Fuhhhhh...

|
Setelah 4 hari bercuti, naik jek keje, haaaa hambekkk ko! Satu kamus punye tebal kertas/dokumen atas meja aku.. Fuhhhhhhhh.. macam nak pengsan je rasanye..

Gini lah selalunya kalo dah lama cuti, bila naik je keje, berlambak² keje yang nak kena setelkan. Tarik nafas, hembussss.. Tarik nafas, hembusssssss..Sampai dah masuk tengahari ni keje aku baru siap separuh jek.. hua hua huaaaa =(

Letih badan berkenduri tak hilang lagi.. Aih, syoknyerrr kalo dapat sambung cuti.. Huhuhu..

Citer pasal kenduri kahwin adik ipar aku, nanti² lah aku wat yer.. Aku tengah letih sekarang ni..
Chow~


p/s : bilalah nak jadi jutawan ni....tak yah keje, duk umah goyang kaki jek.. hahahahaha ;p





mrs e

5 comments:

puterikurekure said...

hmm..kalau awak jadik jutawan nanti, hulur2 la sini sket ek.

kite pon banyak gile keje neh...uwaaa!!!!!

mrs e said...

intan..

boleh².. hehehe..time naja dah jadi jutawan nanti, naja akan jadi DERMAwan lak.. ahaks :)

isya said...

isya pun nak tumpang sekaki kalo naja jd jutawan! hehe

sWeEtdARLiNG said...

agak2 kalau nak jadi jutawan, jangan lupa tumpangkan aku sekaki.. hehehehe

sweetdarling79.com

mrs e said...

isya & amy sweetdarling;
no problem my fren.. doa² kan lah yer supaya murah rezeki naja n dapat jadi jutawan.. :)))