kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, December 23, 2009

Happy Birthday, Darling Husband

|



Selamat ulangtahun kelahiran sayangku.. Abang lah jantung hati ayang, jantung pisang ayang pun iye jugak.. hehe.. Walaupun kita kadang² tak sependapat dalam sesuatu perkara, tapi itulah yang menjadikan kita semakin serasi dengan diri masing². Lebih mengenal dalam & luar diri sendiri.. Walaupun manusia tiada yang sempurna, tapi KEKURANGAN seseorang itulah yang menjadikan KELEBIHAN.

Abang dah cukup sempurna untuk ayang. A very thank you that i can say to you because you becoming such a good husband in my life... wahhh speaking london lah pulak..[padahal noun, verbs, present-past-future tense sume aku langgar jek] hahahaha

Ayang doakan semoga abang panjang umur, diberikan kesihatan yang baik & murah rezeki..Dan juga, semoga apa yang dihajatkan dimakbulkan oleh Allah swt. Aminnnn...



p/s : hadiah abang ayang postpone dulu yer, duit nuffnang tak cukup lagi nih.. hehe




mrs e

5 comments:

E said...

Thank you sayang
"You are not alone; I am here with you. You will always be in my heart forever until the end of time."

RaFFLeSiA MeRaH said...

epi besday wat asben naja...moga hidup sentiasa dirahmati Allah...amin.....

puterikurekure said...

alololo~
sweetnye...happy birthday ye mr.e!

mrs e said...

sayang,
u r welcome.. :) - ari ni nak belanja ayang makan katne? birthday boy kena belanja makan org yang disayang tau.. hehehe

rafflesia merah;
Thank you kak.. mudah²an.. aminnn

puterikure-kure;
mekacih yer intan.. =)

isya said...

hepi birthday ti ur hubby naja..