kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, December 16, 2009

Kesulitan Amat Dikesali

|
Sejak dari hari sabtu minggu lepas, line tenet kat opish adelah macam haremmmmmmmmmm.. Tensen betol. Kenapa tah boleh jadik cenggitu, kitorang sume pun tak tau.. Dah jadi macam biskut pun ade jugak. Sekejap ade, sekejap takde. Now u see, now u don't....

Ok, stop. Udah² le sebut tagline iklan tu.. Bukan dia ade bayar royalti kat aku pon?

Bukak je web, nak loading punyelah lambat. Nak² lagi kalo aku bukak blog² korang yang banyak sangat hiasan widget kat kiri kanan atas bawah tu.. Makk aiiii.. lambat gilerrrr..Jenuh menunggu, last² dia kuar 'problem loading page' terus.. Huhu..

Dan kerana itulah, aku macam tak berapa aktif dalam arena pem'blog'an minggu ni. Aku cuma dapat jenguk ke blog korang jek dan tak dapat tinggal komen. Ate, kalo jek aku klik nak mengkomen, terus web page error.. Tak ke haru?

Itupun kira nasib baik le mana² blog yang aku dapat bukak, kalo yang 'berat' n lambat nak loading, memang tak boleh bukak langsung! [sebab tu tak digalakkan sangat kita banyak² nau letak widget yangtahapehapetah kat blog; sebab ia akan menjadikan blog kita 'berat' dan susah untuk di loading]

Heh. Cakap macam le hebat sangat. Padahal selalu pun tak berapa nak aktif jugak.. HUA HUA HUA

Dah beritau dah kesulitan amat dikesali ni kat DMD kitorang, n dia dah tolong tengok² kan jugak tang mana yang problem nya tu.. Tapi STILL jugak internet macam hampeh.

So, what to do? Huhu

Kesulitan amat dikesali. Sekian.

TATA-TITI-TUTU





mrs e