kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, December 13, 2009

Ketara Berbeza

|
Malam sabtu, mak aku takde kat umah. So balik keje memang lah 'rajin' sangat aku nak memasaknye.. hehehe.. Balik tu, kitorang decide tapau jek dari kedai makan..

Menu

1 Nasi goreng daging merah
1 Nasi putih
1 Tomyam Campur
1 Tomyam Sayur
1 Air tembikai


Total RM 14++




Hoihh.. ketara berbeza kan dengan harga yang aku makan ari tu? Yang ni dah le dia buh stok makanan nye tu tak agak² punye banyak.. Memang tak terhabis makan la ari tu.. Memang berbaloi².. Takde regret langsung..!!







mrs e

1 comments:

isya said...

murah tu.. sodap tak??