kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, December 28, 2009

Monday Bluekkkk..

|
Kejap jek dah ari isnin semula. Rasa tak puas je duk umah rehat², dah kena masuk keja ari ni. Pantas betul masa berlalu, kan? Macam baru ari tu masuk tahun baru, tup-tup dah nak masuk tahun baru lagi.. Haihhh..

Aku memang malas betul nk g keje pagi ni. Ingatkan memang nak MC jek. Tapi sian lak ngenangkan mr e sorang² g keje. Tu yang bersiap jugak walaupun hati macam dipaksa²..

Ohh alangkah indahnye kalau saat ini aku berada di rumah.. Syiokkkk..

Tapi, kat umah aku pun macam sunyi jek dah sekarang ni. Kalau ari tu memang ramai, dengan wawa ada, n anak² sedara aku pun ada stay kat kampung sementara cuti sekolah, la ni tinggal kami² ajek lah.. Wohooooo.. rasa 'kehilangan' lah jugak kejap.. Balik² muka yang sama jugak la kitorang tgk.. Ko pandang muka aku, aku tengok muka ko... Uhukss..

Kalau ikutkan hati, rasa tak bagi jek diorang tu balik ke rumah/tempat keje masing². Memang seronok kalau ramai² ade kat umah. Kalau tak usik mengusik memang tak sah. Tapi itulah yang menjadikan keceriaan dan bahan jenaka untuk kitorang semua..


Hurmmm.. korang.. bila nak balik kg lagi...?!


p/s : niat nak MC aku postpone kepada hari lain.. cehhhh.. ada niat lagik tuuuu.. HAHA




mrs e

7 comments:

puterikurekure said...

same here...

ni bila tgk anak bangun tidoq, tersengih tengok mama dah siap pakai tudung, lagila cair tau. mcm dia tau mama dia nak pi jalan2. haih, anak...anak.

naja, kalau kite dok dekat kan, lama dah ajak naja amek MC sama2. hahaha!

mrs e said...

hahahaha..
hiksss.. x sangke naja pun ade gak geng yang sama ngan naja..

memang betul tu intan, kalo duk dekat, dah lama ajak sama² ber MC.. keh keh keh keh =)

sWeEtdARLiNG said...

kalau duk umah sorang2 layan tido pun tak syiok gak... lain ler kalau laki ada sama kan...? hahaahhaa

mrs e said...

sweetdarling;
wahhh.. x agak²..isyy.. naja lagi suke kalo laki xde, p keje sebab boleh bantai tido lama².. hahahahaha

isya said...

wah..mc pun boleh postpone eekk?
;p

eis said...

hepi belated bday & hepi new year :)

mer mer said...

Handmade bag Giveaway at my blog~! Welcome to visit ya~! Thank you~!!

http://meeer2.blogspot.com