kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah

|
Selamat menyambut tahun baru hijrah pada hari esok. Selalunya, kita ni asyik la duk sebut selamat tahun baru, selamat tahun baru ikut kalendar orang putih tu. Ni tahun baru kalendar islam kita macam 'ter-melupa-kan'.. Huhu..

Sempena menyambut tahun baru islam ni, aku ade azam aka hajat tahun baru


nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby, nak baby



Kat atas tu ade 44x aku sebut nak baby.. Orang kata, kalo sesuatu tu kita sebut sebanyak 44x, insyaAllah akan makbul :))


Moga² Allah makbulkan lah hajat/azam tahun baru aku ni..Amin Ya Rabbal 'Alamin. Korang pun doa² kan lah bebanyak untuk aku yer..



p/s : intan, sori, naja cekup ala² entri intan tahun lepas..hiks





mrs e

8 comments:

Faizah_Haris said...

AMINNNNNNNNNNNNNNNNN......sama2 kite doa yek

isya said...

semoga termakbul doa itu..amin..

JMR said...

amin..semoga termakbul..dpt anak kembar lg ke.;-)

AIN-ALIN said...

HYE THERE
FEEL FREE TO VISIT OUR KEBAYA BLOGSHOP WHILE STOCK LAST!

GOOD DAY! :)

ija said...

amin naja...aminnnnn

ija said...

amin naja...aminnnnn

eiza said...

insyaAllah... makbul.

mrs e said...

faizah;
amin Ya Rabbal 'Alaminnnnn...

isya;
aminnnn.. tenkiu mendoakan ;)

JMR;
dapat anak twin lagi lah bersyukur.. itu dikira 1 bonus :)

ija;
amin.. terima kasih

eiza;
mudah²an.. insyaAllah..