kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, December 2, 2009

Tak Cukup Tido

|
Haihhhh.. ngantuk gilerrrr² aku sekarang ni. Dah la keje banyak nk kena settle down hari ni jugak. Macam dah tak larat dah aku nk bukak mata sekarang ni weyyy.. Rasa kena letak batang mancis ni.. Sape ade? Bagi aku pinjam sat, aku nak wat tongkat mata aku jap.. HAHAHAHA

Malam tadi aku tido lambat. Ini FAKTA.

Sebab pertama;
Aku ade interview ari ni kul 8.30 pagi tadi. Jadinya aku kengkonon menstudi le tentang jabatan yang aku ade interview tu. Mana tau kut² dia soal pasal organisasi, fungsi, visi, misi dia punya jabatan kan..Studi last minute, sebab dpat panggilan g interview pun last minute. Eh, korang percaya ke aku studi? kih kih kih kih (Tipuuuuuuuu.. dia mentipu korang semua.. sebenarnya dia tak sibuk studi pun, dia sibuk baca komik conan dari jilid 56 sampai 57 dan bersengkang mata seboleh² nak habiskan tapi tak habis² jugak & pukul 12++ baru tido..haiyaaaaa ini woranggg)


Sebab kedua;
Aku sibuk mempacking barang² baju² sume masuk dalam luggage. Aku juga membizi mengiron baju kurung aku n baju melayu mr e. Malam ni kitorang  balik ke segamat umah mak mentua i bcoz esok pagi² jubuk dalam pukul 4 pagi gitu aku n family belah sana akan bertolak ke KL sebab adik ipar aku nk nikah daaaaa... Dapat jodoh orang KL la pulak kan. Kalau dah jodoh tak ke mana, dalam kuali bertemu juga. Aik? Kenapa tiba² masuk kuali? hi hi hi hi


Sebab ketiga;
Errr.. tak sempat difikirkan lagi.. Untuk sementara waktu, korang terimalah 2 sebab kat atas tu ye =P



p/s : aku akan bercuti start dari hari esok sampailah hari ahad. Kalau blog aku senyappppp aje, janganlah pelik pulak ye! Aku kan tengah bercuti.. So, blog pun cuti lorrrr [tapi tengoklah, kalau aku rajin, aku akan selitkan juga 1-2 entri untuk korang semua. Peace! [tetiba]




mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

camne interview? ok ke?

wah...join rombongan nikah ye? best2...selamat bercuti naja!

isya said...

KL mana??? hehe

mrs e said...

puterikurekure;
so far; ok.. ade rezeki, insyaAllah..

tq intan :)


isya;
kat pantai dalam sya.. ;p