kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, January 10, 2010

100110

|
Hai.. Selamat berhujung minggu.. Korang tengah watpe tu? Tengah bersantai² relaks kat umah ke? Syok betul kan kalo hari² dapat wat macam ni... Uhhhh.. bestttt..

Saje jek aku wat entri ni. Ni entri takde motif namanya. Teringat lak ari ni date nya macam unik, sebab tu aku nak juga post satu entri walaupun takde ape sangat yang nak diceritakan.. huhu

Aktiviti ari ni untuk aku takde ape², cuma petang ni ade rewang angkat balai kat umah atuk aku. Sepupu aku nk kahwin minggu depan. Urmmm, kalo aku rajin petang nanti, aku pegi lah umah atuk aku tolong mana² yang patut..

Oh, oklah.. Aku nak g goreng ayam ni. Mak aku dah keluarkan dari peti sejuk dari tadi. Dah lembut n boleh digoreng gaknya tu.. Till then, aku choww dulu.. Babai :)




mrs e

0 comments: