kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, January 1, 2010

Azam Tahun 2010

|
Belum pun masuk tahun baru 2010, tapi dah macam² plan dalam kepala aku. Banyak betul cita² aku untuk tahun ini..Kalau tahun baru Islam 1431H ari tu aku dah ada azam yang besar, untuk tahun baru yang ini aku ade juga listkan azam² aku yang lain....


1. Nak langsaikan hutang-piutang
2. Nak kumpul duit simpanan seberapa banyak yang boleh.. wohoooo
3. Nak bagi gift untuk mr e dan juga reward gift untuk diri aku sendiri
4. Nak pegi 2nd honeymoon
5. Nak beli umah sendiri, InsyaAllah...


Moga² tercapai lah segala azam & hajat aku tu hendaknya.. Aminnn..

p/s : korang lak, ape azam tahun baru masing²? Share lah kalau tak keberatan.. ;)




mrs e

3 comments:

aNnA_jaN said...

epi new year....semoga azam baru tercapai...

aNnA_jaN said...

epi new year....semoga azam baru tercapai...

isya said...

selamat thn br naja.. kalo tanya azam br isya banyak!!!!
tk tertaip plak nanti..hihi