kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, January 20, 2010

Best Jugak Merajuk ;p

|
Ok, ini entri basi nama dia. Sebelum kena buang terus, baiklah aku update cerita dia. Sebenarnya dah tak ingat ni cerita bila, tapi adalah dalam 1-2 minggu yang lepas kut. Tengok tu, berapa punya lama daaaaaaaaaaaaa.. ;p

Masa tu on the way g keje, boleh pulak aku tak sependapat dengan mr e time tengah berborak tu.. At last, aku lah yang kalah.. huhuhuhu.. So, apelagi, sebagai perempuan, kenalah gunakan senjata paling tajam iaitu merajuk² manja.. Ahahahaha.. Itu jelah pun modal orang pompuan, sikit² merajuk, dah macam takde keje lain.. eceh

Sepanjang masa waktu bekerja tu, mr e berusaha lah memujuk wife dia yang ngengada nih ;p tapi tahan, tahannnn.. Takkan senang² je boleh pujuk kannn ha ha ha ha ha

Last-last, mr e umpan ajak p makan western food balik keje petang tu. Dia memang tau wife dia ni suka nau makan beefsteak. Terus senyum & ok kan saje.. Tibe² je pulak rajuk dah hilang ke mana.. keh keh keh keh.. sikit punya senang jek kan nak pujuk? Eheh


Beef-steak aku punyer.. Nyummm..
Tengok ni aku dah terliur lak.. Urmmmmm



Mr e makan ni aje ;)



Balik tu muka dah takde muncung² sedepa yang boleh sangkut hanger sidai baju dah. Dah senyummmmmm :))) aje. Dah kenyang lah katakan.. hiks





mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

waaaa!!!!!
cedapnye naja.

mrs e said...

tulah intan.. ni pun naja dah telan² air liur je ni.. huhu