kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, January 25, 2010

Boleh Pulakkkk..?

|
Ari tu (minggu lepas, aku tak ingat dah hari apa), aku ajak mr e balik awal. Kul 5.40 dah ca-alif-but.. Haiiii.. indahnyerr kalau hari-hari dapat balik awal macam nih! Dalam keta tu, aku lahirkan lah keriangan hati aku..

"Hurmmm.. best nyerr kan bang, dapat balik awal, dapat balik masa ari cerah & terang lagi, rasa macam bestttt aje.. Nyamannn jek terasa.. (sebab dapat hirup udara & angin petang)"

"Ha a, abang lak terasa macam suasana kat New York.."

"Aik, nape lak macam tu?" - Aku dah macam pelik², ingatkan ade daun² pokok kat tetepi jalan yang merimbun tu luruh menyebabkan mr e feeling ala-ala ada kat obersi... =)

"Yerla, sebab abang tengok keta kat depan tu.. Kan warna kuning.. Macam terasa kat New York lak sebab teksi kat sana kan warna kuning.."

"...??!!!" -

Bolehh pulakkkkkkkkkkk..Haih, sabo jela mr e ni..Kui kui kui ;D




Inilah kereta yang dimaksudkan ;p





mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

hehehe. mr e comel.
:)

mrs e said...

puterikurekure;
comel tapi badan besar..hoho ;P