kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, January 24, 2010

Cara² Menyimpan Duit

|


Ari ahad, kita baca entri santai² ajelah ek.. Ni aku dapat masa tengok² kat aku punya nuffnang.. Ade gak orang yang google cara-cara menyimpan duit..

Adakah orang yang meng'google' ni tak tau nak simpan duit atau dia nak tau cara menyimpan duit kat tempat yang selamat? I mean, supaya tak diragut ke ape..Contohnya nak simpan kat bawah bantal ke, kat stokin ke (yang macam citer P Ramlee tuuuu)

Tapi, kalau direnung² keywords tu betul², rasanya 'orang' tu tak tau la camne nak simpan duit sebenarnya.. Senang jek caranya, kalau tak tau nak simpan, boleh jek aku yang tolong simpankan.. muahahahaha





mrs e

0 comments: