kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, January 5, 2010

Dah Bosa Anak Omak..

|


Amacam? Macho tak? Huiii.. jangan tak tau, kekecik lagi dah ade awek tau korang.. Kemain lagi bebudak zaman sekarang nih. G sekolah pun dah tau nak berawek².. Hahahaha.. Tak macam kita zaman dolu.. G sekolah pun hingus meleleh lagi.. Kwang kwang kwang..

Kejap jek rasa nya dia ni besar. Anak sedara aku ni la lelaki sorang dalam keluarga. Fauzan Hafiz nama dia. Ingat lagi waktu dia kekecik dulu (masa tu aku duk ngan abang aku ulang-alik ITM), alahai.. Lambat benau nak beso rasanya kalau kita mengadap tetiap hari depan mata..

Tup-tup, pejam celik, pejam celik, dah besar dah.. Pantas betul masa berlalu.. Tahun ni dah masuk darjah berapa pun aku tak tau.. HAHAHAHAHAHA :)



mrs e

0 comments: