kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 7, 2010

fb2mobile

|



Aku baru jek activate application ni td. Heeee~ .. Sesaje jek.. Baru tergerak hati nak guna. Yerlah, aku tgk sekarang pun dah ramai membe² beralih ke Fb dari memblog kannnn.. Disebabkan hp aku ni tak canggih manggih macam hp korang yang boleh Wifi; kira guna application ni pun boleh lah aku update status terkini aku di mana jua aku berada.. Ececececece =)

Rate nyer pun murah sajorkk.. RM 0.15 sen untuk setiap SMS & RM 0.25 sen untuk MMS. Untuk info lebih lanjut; korang boleh klik sini >> http://store.maxis.com.my/?tpt_id=14&ch=83&pg=1120&ac=3857


Selamat ber Fb.... ;p




mrs e

7 comments:

sWeEtdARLiNG said...

aku pakai celcom.. & celcom takde FB plan tuk postpaid... mencik!!!

puterikurekure said...

tq naja. =)

mrs e said...

sweetdarling;
uhuksss.. betul ke amy? iskk..seb baik la maxis ade.. boleh la menggunakan applikasi nye di hp cokia ku ini..ahakss..

puterikurekure;
welcome darling..

sharing is caring ;p

isya said...

naja, hp apa2 pun boleh ke?
nak gak cuba..

mrs e said...

isya;
boleh jek hp ape² pun.. asalkan pengguna maxis..

cubelah, pasti tak menyesal.. hehehe ;)

eis said...

yeah, sudah berjaya guna. tq :D

Remus said...

Boleh menang iPhone
http://www.facebook.com/apps/application.php?v=app_246349754698&id=89463807820