kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 21, 2010

Perfecto..!

|
Semalam, waktu lunch, di saat aku dilanda keboringan aku pun bukak la laman web hiburan (aku dah brunch-[breakfast+lunch] sekali pukul 11 pagi). Baca gosip-gosip artis, sekali terbaca lah kisah Rozita Che Wan ni.

Aku bukan nak cerita pasal gosip dia ke ape, tapi aku nak cakap pasal kecantikan dia. Ishhhh.. cantik betul dia ni kan? Sangat-sangat PERFECTO aku rasa. Kecantikan melayu asli.. Kalau dulu ade pengacara TV swasta yang dikatakan cantik sehingga digelar perempuan melayu tercantik, tapi aku rasa Rozita Che Wan ni laaaaaaaaaaaagi cantik daripada pengacara tu..



Tengoklah ni, dah macam anak patung dah..



Tapi aku suka dia yang nampak natural macam ni, lebih terserlah keayuannya :))



Kecantikan tersendiri



Macam anak dara pun ade.. ;)

Aku yang sebagai perempuan pun terpegun dengan kecantikannya, apatah lagi lelaki-lelaki kat luar sana tu kannnnn..? Ermm.. tapi, walau diri cantik, sayangnya rumahtangganya tak berkekalan..

Itulah kan, orang cakap, KECANTIKAN tak semestinya menjamin KEBAHAGIAAN..huhu



*all pictures credit to Google






mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

=)
dia ni memang cantek melampau.
hehehe~

(jeles gile neh!)

mrs e said...

puterikurekure;

tulah kan intan.. memang perfect jek tgk dia nih.. dah la body pun mantoppp..!!

*ManoHuruHara* said...

dia ni kan ratu cucuk?selagi ada sudut kat muka tu nak cucuk

alahai,dia ni tak cantik,dramatik sgt 24 jam pakai lens macam2 warna+ bulu mata

artis cantik yang natural,i rasa linda rafar ngan diana rafar.memang natural.pastu i suka sebab dorang ni keterampilan sentiasa terjaga.erra cantik,tapi kadang2 selekeh