kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, January 5, 2010

Pukul 2 Pagi.

|
Sudah pukul 2.18 am ketika entri ini di taip..

Aku belum tido lagi..

Tah ape kena, tetiba aku rasa nak tukar template. Nak custom made sendiri. Nak yang simple & sedap mata aku memandang. Dari tadi aku ubah, itu ini begitu begini, tapi rasa serba tak kena aje semuanya. Ejas yang itu, yang sini lari, ejas yang sini, yang situ lari.. Asyik la error sana sini.. Aiseh, kang ai merajuk terus tak nak mentulis blog selama² nya kanggg... ewaaahhhhh..

Dah sume serba tak kena, aku kekalkan jelah template asal. Ade jugak rasa nak tukar ke template minima geram punya pasal tapi kang padan muka aku tak puas hati dengan template sendiri kang terus merajuk tak nak tulis blog dah ;p

Dari tadi apa yang aku kerjakan tak berhasil, lebih baik aku tido sekarang.
Bye-bye.


p/s : tunggu mood aku kembali normal, haaaa masa tu barulah boleh nak menukar template dengan jayanya.. hehehehe :)





mrs e

2 comments:

DYLA said...

naja, tukar template lagi ke? agak2 stail mcm ne lak lepas ni?

mrs e said...

dyla;
naja tukar kepada yang simple mcm ni jela.. nampak tak banyak berubah kan?
wat sementara, camni jela kut.. ;)