kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, January 8, 2010

Sadis!

|
Sadis sungguh mimpi aku malam tadi. Malam² jumaat, boleh pulak masuk mimpi yang menyayat hati aku.. Huhuhuhuhu.. Terkesan² perasaan dan feeling dalam mimpi aku tu sampai la sekarang..

Aku mimpi macam ni..

Dalam mimpi tu; situasinya memang lah aku dah berkahwin dengan mr e. Dan kitorang ni memang la loving couple punya pasangan. Sekali boeh tak, adik aku tu suke dekat mr e? Pastu dia claim yang sebenarnya mr e ni kekasih dia. Kekasih lama dia dulu; yang dia kenal dulu sebelum aku kenal mr e..

Siap cakap dekat aku "Ko perampas, ko memang perampass.." lagi dekat aku.. Wuwuwuwuwu.. sedihnyaaa..

Yang aku pulak, macam pelik lah kan. Aku tak tau pulak dia kenal mr e dulu sebelum aku. Pastu kalau dia kenal pun, kenapa pulak dia nak ungkit pasal ni sume sekarang? Kan ke aku dah selamat berijabkabul dengan mr e.. So sepatutnya semua cerita yang sebelum² tu dah tamat (kalau pun ada)

Hati aku rasanya dah separuh dibawa pergi. Jasad aku mati sebelah.. Lagi-lagi bila mr e pun macam memberi 'respon' pada adik aku tu.. Mr e dah mula berubah.. Dia dah tak macam dulu.. Banyak masa dihabiskan berborak dan melayan adik aku tu.. Aku sedihhhhhhhhhhhhhhhh sangatttttttttttttt.. Sangatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..

Aku mengadu perkara ni dengan akak aku.. Aku cakap pelan-pelan sebab tak nak mak aku tau & mak aku tengah tidor kat situ masa aku beritahu kakak aku. Ingatkan mak aku dah tido betul².. Rupa²nya mak aku pura-pura tido & curi-curi dengar perbualan aku dengan akak aku..

Tibe-tibe mak aku terus bangun dan sergah kitorang; terperanjat mak nenek aku & terus terjaga dari tidur.. Wallaweiiiii... dah pukul 6.40 dah rupanya.. Terus bangkit daripada katil sebab takut terlambat lak ari ni..


p/s : macam betul² terasa 'kehilangan' sangat dalam mimpi tu.. betullah orang-orang selalu kata; kita tak akan hargai kehadirannya apabila orang tu ada, tapi baru merasai kehilangannya bila orang tu pergi meninggalkan kita. Oleh itu; marilah kita sama² menghargai apa yang kita ada & menjaganya dengan sebaik mungkin!





mrs e

4 comments:

perra2ferra said...

kah kah kah.. gle kentang aku gelak dr awal smpi akhir en3 ko ni.kuikuikui.... msti ko tbwk2 smpi dlm mmpi aku ikut2 ko pggl e syg ek.. nothing 2 worry sis.. luv u.. ;p

mrs e said...

wakakakakaka..

jangan ko berani² lagi nak bersayang² ngan e okeh! kalau aku mimpi lagi mcm ni, siap ko.. harus berpencak silat kita nampaknya.. HAHAHA

puterikurekure said...

part mak naja sergah korang tu, ngan kite2 skali terkejut tau. macam kite lak yang mimpi. huhuhu~ (kesan membaca dengan penuh kusyuk..haha)

mrs e said...

puterikurekure;
hallamakkkk.. sekali dengan intan pun terkejut sama rupenya.. sib baik lah alam mimpi kan, kalo realiti..tak tau lah cemana..huhuhu