kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, January 24, 2010

Santai Malam Minggu

|


Alahaiiii.. syoknyerrrr.. Relaks jek depan tv berbekalkan sebungkus kacang & secawan teh o panas. Diiringi bahan bacaan majalah humor, memang santai habis.. Mentang² le ahad tak keje..

Tapi tu tadi malam aje, malam ni tak dapek dah ooo.. Malam ni dah sibuk nak gosok baju la, tudung la.. Kan esok dah keje..Terasa kejap nau sehari kat umah kalo cuti hujung minggu macam ni.. Cube kalau waktu bekerja, nak sampaikan ½ jam pun sikit punye lama daaaaa... Huhuhu~




mrs e

4 comments:

nurulayuni said...

slm
cikpuan naja bc gila2 yea..hehheh
mjlh kgemaran sy ms jaman dlu2 ni ms stdi..sonok kn..release tension..tiga dara pingitan ado lg ke?
tetiba rasa mcm nk bgelak ketawa ngn gile2 la plak..uhuhu

mrs e said...

salam..
yup, naja baca gila².. sonok sangat baca majalah humor camni. hilang tension oh..

sebab utama beli gila², nak baca citer 3 dara pingitan nye.. hehe. tapi naja pun ade 3 koleksi 3 dara yang dah dijilidkan setakat ni.. nak beli yg jilid ke 4 tak mampu lagi, sebab mahal kedaung.. huhuhu~

puterikurekure said...

best! best!!!
kite skang ni kemaruk kacang. dahla kacang2 orang jual dah siap bubuh garam bagai. bukan maken sehat, maken SEHAT plak kite ni.

layan GG memang masyuk!

mrs e said...

puterikurekure;
sedap kan makan kacang? ngap ngap dalam mulut, tak sedar dah habis.. hehe

nanti nk p beli lagilah.. =)