kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, January 27, 2010

Simpang 4 Tangkak

|


Simpang 4 nilah yang aku lalu hari² nak g keje.. Agak sibuk sebenarnya kat simpang 4 ni.. Mana tak sibuknya, simpang yang 1 tu dari arah bandar Tangkak (yang glamer dengan kedai kain satu masa dulu) & satu lagi simpang yang bertentangan arah bandar Tangkak tu dari exit tol tangkak.. Tu yang kenderaan bersimpang siur tak putus² tu..

Kalau waktu pagi nak g keje, aku datang dari arah bertentangan dari dalam gambar ni (gambar ni aku amik masa balik keje). Pastu, kalo pagi aku dah lambat, aku skip ikut jalan bertentangan ni n potong lampu merah masuk jalan kat tepi bank tu & ikut jalan dari arah bandar tangkak..(paham ke apa aku cakap niiiii..)

Adalah dinasihatkan korang jangan nak cuba-cuba ikut lagak ngeri tu.. Bahaya woooo.. Dah le kenderaan yang datang dari arah bandar Tangkak tu besar² belaka..(lori & bas).. Pulak tu, kat tepi traffic light tu jek Balai Polis.. Seriauuuuuu beb..!! (aku pun sekali sekala jek buat cenggitu tu pun kalau dah laaaaaaammmbat sangat hahahaha) Kes liat bangun pagi le ni =).. Nak lagi kalau pagi bangun tido hujan, rasa tak nak berpisah jek dengan bantal.. ngeh ngeh ngeh




mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

kite pagi ni malas nak bangun pagi. takde mood la yang. huhuhu~

mrs e said...

yerla, hati tengah 'tak best'.. memang la gitu.. sian intan.. =(