kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 7, 2010

Tikar Jakel

|

Klik untuk imej lebih besar


Ahahahahaha.... Gelak tak hengattt... Ade jugak orang yang search tikar jakel dekat blog aku ni. Setau aku, rasanya takdelah pulak aku bercerita tentang tikar² dalam blog aku ni.. Err.. ade ke?

Kalo ade aku wat entri berkaitan tikar jakel tuh, ishhhh.. dah lama dah aku mintak royalti kat jakel trading sebab promosi kan tikar dia.. he he he ;)




mrs e

2 comments:

sWeEtdARLiNG said...

masalahnya, jakel ada keluarkan tikar ker? kekekeke

mrs e said...

sweetdarling;
amy.. setau aku, tikar xde, tapi kalau nak raya, karpet² tu ade laaa jugak diorang jual..