kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, February 9, 2010

Akaun Baru

|


Kampeni aku dah war-warkan lama dah, nak tukar akaun bank untuk gaji ke akaun bank yang baru. Sebelum ni gaji sume masuk dalam akaun HLB, pastu sekarang ni nak tukar ke akaun AmB lak. Tak tahu kenapa, ikutkan sajork.. Jangan gaji tak masuk udahhhh donggg

Maka berbondong² lah kitorang ke bank untuk ambil buku akaun setelah urusan buka akaun disiapkan oleh pihak kampeni. Makanya, bertambah lah lagi satu akaun bank aku dan kad ATM untuk memenuhkan purse aku ni.. heeee~

Tapi, sampai sekarang, gaji masih masuk dalam akaun bank lama. Apa cerita? Ni tentu disebabkan segelintir pekerja yang wat endah tak endah jek time kampeni suh buka akaun kat AmB.. Sebab tu gaji masih takleh masuk kat situ..Hmpppphhh..






mrs e

4 comments:

puterikurekure said...

hehehe.
takpela naja.
asalkan gaji masuk ya!
:)

mrs e said...

puterikurekure;
betul lah tu intan.. ape² jela kan, asal gaji ade.. hehe

nuraarin-life said...

nanti Mrs e kena dompet yg ada ruang letak kad banyak skit yer, mana tahu dpt kad lain pulak kan

mrs e said...

nuraarin;
hiks.. purse sekarang memang dah banyak compartment nya.. cuma kad n duitnye aje takde.. hihihi

btw, thanks visiting my blog dear & salam perkenalan :)