kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, February 20, 2010

Bernilai $ 4,975.80

|
Tadi g baca blog sweetdarling, terus terasa nak cuba berapa value blog aku nih :)

 

Tuuuuu dia... $ 4,975.8 koooo.. US Dollar lagik.. hehehehe.. Kalau convert duit sini, rate $ 1 sama ngan RM 3.404 sekarang ni.. Jadinya dalam ringgit malaysia, nilai blog aku ni adalah RM 16,937.6232.. Wowwww!!

Bukan ke best kalo tetiap ari bukak blog n taip entri, duit tu masuk dalam akaun kita? Kalau macam tu, memang hari-hari aku sentiasa update aje.. Nak jadi Makcik Kayoooooooooooo lah katakan.. HA HA HA HA HA

Tapi kan, jangan le pelik kenapa yang sweetdarling tu nilai blog dia dalam RM tapi aku punya dalam USD. Setelah ditelek-telek, direnung-renung mencari makrifat, aku rasa ini semua sebab dia ikut blog kita tu pupular kat negara mana. Macam sweetdarling, dia punye popular kat Malaysia, blog aku lak kat US.. (ikut yang result dia kuarkan tula.. tah betul tah idak, aku tak tau..)

Apepun, wat menda ni sesaja boleh ceriakan hari kita.. Fun ape.. :)

Kalau korang nak try tengok value blog korang pulak, boleh klik sini >> http://bizinformation.org/my/


Enjoy!




mrs e

3 comments:

sWeEtdARLiNG said...

kaaan kaaan kaaaan....

sesak2 boleh jual! hahahahaha

puterikurekure said...

kite nya value leh dapat kereta 2ndhand sebijik. hehehe.

RM30,115.19

hehehe~

eis said...

pernah gak berangan yg bila taip entry dpt duit yg masyukkk. takpe, berangan free saja maa ehehe..