kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, February 19, 2010

Gong Xi (Kongsi) Raya

|
Ari isnin, CNY ari yang kedua, bebudak dept aku ajak reramai g umah bos. Umah bos aku tu kat segamat, senang lah sebab aku waktu tu memang ada kat umah mertua. So, roger-roger, diorang kata nak gerak dari tangkak pukul 10++. Aku ngan mr e cakap ok lah, suh diorang britau lagi nanti kalau dah sampai segamat..

Dalam kul 11++, diorang cakap dah sampai segamat. Aku n mr e pun geraklah dari umah mertua. Ramai gak bebudak dept aku yang g, ada lebih kurang 6 biji buah keta. Semua bawak family memasing. Kira 90% lah yang pegi..

Sesat barat jugak lah nak cari umah bos aku ni. Sebabnya kitorang duk lah cari umah yang ade keta dia, sekali rupanya dia parking keta kat umah jiran yang kosong. Mana satu umah dia, agak confused di situ. Tapi akhirnya, dapat lah jumpa.. he he he

Selain buah limau n asam-asam, bos aku jamu kitorang ngan pizza & kfc. Sesi memakankan diri pun bermula. Tekunnn jek semua time makan ni.. hiks

Gitu gini lebih kurang, borak borak borak.. Kitorang mintak diri. Ade yang terus balik umah, ade yang nak anta sepupu g tunang, tapi yang bujang-bujang g merewang g main bowling. Aku lak g teman mr e gunting rambut..

Opss.. sebelum balik sempat la jugak bergambar.. (gambar yang bawah aku takde sebab tukang amik gambar) :D










mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

wah! meraihnya. baik bos korang jamu korang macam2.

piza dan kfc? i likeee!!!!!!

isya said...

wahhhh..piza n kfc.. bestnya!