kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, February 9, 2010

Isn't Its So Cute?

|



Cuteeeeeeeeeeeeee sangat kan? Gerammmm aje aku tengok tau. Memang rambang mata jek kalo tengok barang baby nih, boleh leka jugak dibuatnya..

Ari tu masa pembukaan baru Jusco bandaraya melaka, aku sempat la curi masa g sana. Tak rancang pun nak ke sana, tapi saje² jek sajes kan kat mr e balik keje nak meninjau-ninjau kejap. Mr e kata orait jek, lepas keje kitorang pun pegi lah ukur keluasan tapak jusco tu.. ha ha ha ha

Fuiyooo.. memang besar sket dari Jusco ayer keroh yang sedia ada.. N banyak la butik² pilihan kat ruang kedai tu. Dari tingkat ke tingkat, hujung ke hujung aku tawaf tau..Aku tak beli ape-ape pun, just jalan² n survey jek.. Tapi sempatlah belikan anak sedara aku stokin kat atas tu..

Memang comelnesss barang² baby ni kan? Aku yang takde baby lagi pun dah siap berangan² dah nak beli itu ini. Kenapa barang² baby cute sangat ek? Sib baik la belum ade lagi dalam perut ni ha, kalau tak, memang aku dah list down dah ape barangan yang nak dibeli setiap bulan untuk anak aku.. hi hi hi hi

Cepat-cepat le ade baby dalam perut nih (Aminnnn), tak sabar dah.. hehe  :)




mrs e

3 comments:

DYLA said...

memang cute!!!

takpe naja.. kesabaran tu insya'Allah dibalas dgn yg lebih baik. Allah maha mengetahui.

mrs e said...

dyla;
tq my dear fren.. InsyaAllah.. mudah²an.. aminnnnnnnnnn :)

isya said...

chumel!
betul tu, insyaallah.. kalau dah rezeki tak kemana..