kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, February 24, 2010

Kerinan.

|
Kerinan, dalam bahasa jawa bermaksud terlambat bangun dari tido..

Yer.. Aku terbangun lambat ari ni.. Syoknyerrrr tido.. Zzzzz.. Alarm berbunyi pun terus tekan 'stop'. Pastu sambung tido balik. Natijahnya, dekat pukul 7 baru tersedar.. Hambekkk ko.. terkelam kabut aku..

Selalunya, kalau aku dah matikan alarm pun, dalam pukul 6.30 gitu fifi akan ketuk pintu bilik kitorang suh alihkan keta sebab dia dah nak kuar g sekolah. Biasanya 6.30 tula paling lambat pun kitorang bangun. Tapi pagi tadi boleh pulak kebetulan keta dia dah parking kat belakang keta aku (sebab malam tadi dia ade kuar g BG).

Dengan baju tak gosok lagi.. masih la dalam dilema, nak pakai baju kurung ke suar? Nak pakai baju kurung ke suar? Last-last pilih pakai baju kurung, iron pun gitu-gitu jek, tudung amik tudung segera (yang tinggal sarung je tuh ;p).

Mr e dah inform kat tempat keje yang kitorang masuk lambat sket ari ni. So, aku pun takdelah rushing sangat. Masih sempat sarapan n minum air..

Tapi disebabkan bangun dengan terkejut, aku rasa lesu sangat. Ni nak wat keje pun takde mood.. Rasa nak sambung tido aje lagi.. ZZzzzzz.. (-_-")





mrs e

3 comments:

sWeEtdARLiNG said...

lorrrrrr, aku pun bangun lambat arini..

sweetdarling79.com

puterikurekure said...

kite pon sama la. awat asik tersama je ni? hehehe~

mama | sarah | syimir said...

ma: nape jawa serom tak penah guna perkataan ni? kkeeeke