kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, February 12, 2010

Pertama Kali Pakai

|


Inilah first time aku pakai tudung pattern kayak gini g keje. Sebelum-sebelum ni aku memang tak pernah pakai pun! Walaupun tudung jenis ni agak glamer la dikalangan membe sekerja, tapi tak pernah pulak aku terlintas nak memakainya. Baru hari ni aku beranikan diri memakainya.

Bukan tak nak pakai, malahan aku rasa paling senang kalo aku pakai tudung ni, tak payah nak ejas-ejas dah nak lipat tudung nak pin sana sini, tinggal sarung aje.. cumanya, dedulu aku rasa kalo aku pakai tudung camni, muka aku akan bertambah² nampak membulat dan tembam jadi kembang setaman.. ha ha ha ha... Tu sebab aku maleh nak pakai..

Tapi aku rasa, not bad lah kan rupa aku pakai tudung ni ari ni? Korang tak nak puji, biar aku lah yang puji sendiri.. Heeee~

:)


p/s : tersama la pulak ngan intan yang pakai tudung jenis ni ari ni n sama kaler lak tuh ;p. intan, kita ade janji ke? Hiks





mrs e

9 comments:

mama | sarah | syimir said...

ok je ma..cantek2...ada jual kat BG ke? kedai mano? (ihiks, excited nak blk kg p BG..kuikui)

E said...

amoi manyak canteeek looo..

mrs e said...

mama sarah syimir;
ade, ade.. aku mmg beli kat BG pun.. haaa.. nanti aku bawak ko ronda k.. ekekekeke ;p

darling husband;
tq tq tq.. heee~ [awat pelat? tau la nak raya cina.. ;)]

Diarihatiku1976 said...

canteeek looo

mrs e said...

diarihatiku1976;
aiseh kak, jangan lah puji.. segan ai tau.. terkembang kempis dah idung ni.. hik hik hik..

biasa jela kak.. mana ade cantik.. cuma rasanya muka dah tak lebar sangat kut dari dulu. tu yang nampak ok sket kita pakai kali ni :))

puterikurekure said...

cantek la naja pakai. keep it up! try pearl haya plak. kain dia sedap. (tapi harga yang tak sedap. hahahaha!)

kite pakai tudung camni sebab dah ada baby kan, senang. pakai sarung je. lagipon takyah susah2 nak bubuh brooch sana sini. terkena muka budak kang, luka sapa nak jawab. huhuhu~

shape muka naja tak bulat la. nak tgk shape bulat tgk je muka kite ni ha. hehehe~

oh. bukan ke kite dah ada janji semalam? teeettttttttt!!!!!! (bida'ah je tu)

nuraarin-life said...

kalau tudung hitam, rasanya muka takkan nampak bulat, aarin tengok sesuai je mrs e pakai tudung nie

mrs e said...

puterikurekure;
pearl haya? alamak, naja belum pernah dengar lagi. lagipun, naja kan baru je berjinak-jinak ngan tudung ni.. hehehe

betullah tu intan, pakai tudung ni senang banget. jimat masa pun iye jugak.

naja punye muka tak nampak bulat sebab amik dari side tepi kut gamba tu.. hoho~

oppss.. lupa lak kita ade janji yer semalam.. hehehehe:)



nuraarin-life;
betul ke sesuai aarin? wahh.. boleh beli lagi neh.. :))

sWeEtdARLiNG said...

fewwwiiiiiiiiiitt... cung ar tuu