kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, February 11, 2010

Renyuk

|
Menyesal sungguh aku pakai selendang putih ni ari ni tau. Susah giler nak menggayakannya..Sampai renyuk dah selendang ni aku duk pusing sana, belit sini.. Sume serba tak kena. Selekeh gilerr aku.. huhuhu~

Pagi tadi dah tak tau nak pakai baju ape, ternampak baju kurung biru. Aku pun rembat jelah. Cari-cari tudung biru takde, cari tudung putih pulak. Tah mana terselit gaknye tudung putih aku, terjumpa lak selendang putih ni. Ahhh, pakai jelah.

Kat umah nak pakai tudung je dah amik masa. Belit jelah, sebab dah lambat. Sampai tempat keje, aku masuk toilet n amik masa lebih 30++ minit nak menggayakan semula selendang ni.. Last² pasrah jelah, asal boleh aje. Kang kalau aku geram aku pin kat tengah je, pastu selempang kiri kanan kang lagi la pulak nampak selekeh..Aiseh..

Mood aku pun ikut merudum gak ari ni. Sebab penampilan diri tak seperti yang diharapkan. Betul kata orang, keyakinan diri kita dipengaruhi dari penampilan diri kita jugak, kan?





mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

betulllll!!!!!!!

nak tgk camne awak pakai selendang tu?

mrs e said...

puterikurekure;
alamak.. nak tengok ke?