kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, February 11, 2010

Selebet

|
 

Inilah rupa aku yang selebet menggayakan selendang putih yang renyuk ari ni.. huhuhu..Selebet kan?
Di harap Intan berpuas hati melihat gambar yours truly yang tak semenggah ni.. :)



p/s : cepat lah 5.40, aku tak sabar nak balik ni..tak sabar nak tanggalkan selendang ni.. uhuksss






mrs e

5 comments:

puterikurekure said...

ok je kite tgk ni yang. maybe naja tak biasa kot. hehehe~

isya said...

ok je, cung!

sWeEtdARLiNG said...

ok jer.. agaknya sebab tak biasa pakai selendang lembik kat depan kot..

mrs e said...

puterikurekure;
ye ke ok? naja rasa KO dah ni.. huhu~

isya;
dalam gambar tak nampak penuh sume kut.. tu yang nampak ok-ok jek... HAHA :D

sweetdarling;
wahh amy, memahami sangat la ko ni.. ha a, selendang ni lembik yang hamat. selalu dah pakai selendang yang material nya keras sket, bila pakai yang lembik kayak gini harus menggelabah.. hihihi ;p

Faizah_Haris said...

najaaaaaaaaaaa......alaaa cungg jekk.... sesuwaiiii la tu ngan muka naja...heheheh