kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, February 20, 2010

Serba Tak Kena

|
Lalalalalalalalala~ (jap, aku tengah syok nyanyi dengar lagu kat carta sinar ni ;p)

Ok, dah abes.. heheheheee~

Ni nak cerita, aku kan macam serba tak kena dari ari tu. Rasa nak edit template blog ni, pastu tekun la aku ngadap pc ni nak ubah itu, ubah ini.. sehari suntuk okeh! Nak sangat tukar tulisan dia, tapi kan, tapi kan, bila aku suh mr e tengok dia kata tak cantik pulak sebab tulisan tu kecik sket.. Maka tak jadilah aku nak tukar font dia tu walaupun dalam hati ni nakkkkkkkkkk sangat tukar (aku akan pertimbangkan semula)

Pastu, rasa nak letak header kat blog ni. Dah ade dah header tuk blog aku tu, tapi bila aku upload gambar tu jadik kecik lak walaupun width dia tu aku buat sama width blog aku. How comeee arrr? Terus kensel niat suci murni aku tu.. Sob sob sob sob :((

*******

Dah, tu je nak ngadu. Nak sambung dengar carta sinar lagi :D


p/s : have a great weekends uols!





mrs e

4 comments:

puterikurekure said...

kite suka je blog orang lain yang kemas je macam blog naja ni. blog kite sarat sangat la. huhuhuhu~

mrs e said...

puterikurekure;
naja pulak suka tgk blog lenlain yang ade 3 kolum. rasa nak buat jugak, tapi tak suke pulak sebab tak suka letak banyak² widget kat kiri kanan dalam blog sendiri. Tapi tgk orang lain punya blog pulak naja sukeee~

PuteriSatu said...

akak pun selalu rasa nak tukar template tengok template blog orang lain kemas je... hiks.. tapi sebenarnya gadjet kat kiri kanan kena pandai susun.. klu tak memang nampak semak...

mrs e said...

PuteriSatu;
ha a, betullah tu kak. Bila jengah blog orang, cantekkk aje, terus rasa teruja nak tukar template. Tapi nak customize sendiri tu yang tak tau.. sob sob sob..

kalau tau pun, sikit-sikit aje, tak le cantik mana hasilnya nanti.

Naja penah bloghopping kat blog yang ade 3 kolum, gadget kiri kanan kemas teratur n kena dengan semua font & background dia.. nampak sweet sangatttt..

p/s : tq kak singgah blog naja n tinggal komen :))