kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, February 1, 2010

Ting Tong

|
Macam tak berapa betul lak aku rasa diri aku ari ni.. Bukan yang tak berapa betul yang tak betul tu yer, tapi.. ishhh ape aku cakap nih? Berpusing² lak ayat.. huhu~

*nampak sangat aku tak betul -sigh-

kepala aku macam ting tong sket, tapi tak lah sangat..
sebab kurang tido ke? atau aku terlebih tido ke? ke sebab stress ke atau sebab lain ke aku pun tak tau..

memang fenin kalo macam ni, dah fenin tapi tak tau fenin tu disebabkan ape..

hurmmm.. aku harapkan ari ni cepat le berlalu..





mrs e

4 comments:

eis said...

monday blues la tu..
:)

mrs e said...

eis;
haaa.. itu yang sebenarnya.. hik hik hik ;p

alamak, ketahuan orang sudah :D

puterikurekure said...

awatnya naja?
asal senin je mesti jadik haru-biru.
hehehe~

mrs e said...

puterikurekure;
hik hik hik.. ni virus M melanda la ni.. cuma tak nak cakap secara terang²an.. eheheheheh :P