kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, March 22, 2010

Belated Wedding Wish

|
Lama dah sebenarnya kawan aku yang sorang ni naik pelamin. Tak silap aku 26 febuari ari tu masa cuti Maulidur Rasul diorang nikah. Asyik lupa jek nak wish diorang kat sini.

Fiza (Afiza) ni sebenarnya kawan yang akrab dengan aku jugak kat itm dulu selain Ina. Fiza ni orang Sarawak, so wedding dia tak dapatlah aku hadirkan diri, jauh bebeno beribu batu kannnn.. sob sob sob.. Takpelah ja, aku doakan kebahagiaan korang dari kejauhan ye! :)

Jom layan gambar outdoor photoshoot diorang ;p















Cantik betul ko ja dalam wedding dress.. Kacak bah!


Yang kesiannya, sekarang ni diorang PJJ husband & wife. Husband keje kat KL, Fiza nye lak masih keje kat Sarawak. Aku doakan fiza ni cecepat la dapat keje kat KL n duduk ngan hasbennya kat sini. Sian diorang menanggung rindu.. :)


p/s : semua gambar² di atas aku amik daripada official photographer diorang. Cantik kan gambar² nya? Boleh klik sini untuk lebih lanjut.







mrs e

1 comments:

DYLA said...

dyla ingat naja yg amik gambr ni. huhu