kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, March 4, 2010

Melepek.

|
Aku tak sihat 2-3 ari ni.. Dimulai dengan batuk-batuk, pastu terus aku demam semalam nya.. Dan semalam aku MC. Mr e masuk lambat sket, anta aku g klinik dulu..

G klinik kerajaan. Pegi awal, supaya dapat giliran awal. Ingatkan tak la ramai orang sangat, sekali amik kauuu.. Fuhhh.. berduyunnnn.. Dengan warga emasnya yang ade wat pemeriksaan mingguan/bulanan. Memang penuh. Aku ni dah le jarang-jarang g klinik kesihatan kerajaan, mana la nak tau kalo ari rabu tu memang ade pemeriksaan kesihatan untuk warga tua. Kalo aku tau, konpem aku g klinik swasta jek.

Err, tapi, kalo g klinik swasta, kena g sendiri. Dah tentu paling awal klinik tu bukak pukul 9-9.30. Mr e tak kasi aku g klinik sensorang, yelah dengan badan aku yang lemah n batuk-batuk, tentu dia risau.. heeeeee~

Walaupun ramai, tapi seb baik cepat jugak selesai urusan. Sampai umah, mr e drop aku n dia terus g keje. Aku pulak, masuk umah, tukar baju n terus tido.. Sampai la tengahari. Bangun jap, solat zohor, n sambung tido sampai ke petang.

Tak bermaya sungguh. Melepek aje. Nak makan pun takde selera. Rasa bisa-bisa jek seluruh badan. Dah petang tu bila bangun baru terasa ok sikit. Bangun n mandi segarkan badan, baru terasa lapar, n terus makan.

Malam tadi pun aku tido cepat. Pukul 9.30 aku dah tido. Sangat pecah rekod..!! Bangun pagi ni badan rasa masih lemah, tapi ape nak buat, dapat MC satu hari jek. Kena la g keje kekdahya.. huhuhuhuhu~


p/s : ingatkan aku ni demam sebab demam nak 'berisi', tapi tak jugakkkk.. petang semalam my bestfren cik 'P' dah datang menjengah.. hua hua hua.. N congrats tu suzi, sebab syimir dah nak dapat adik yer? Tak bagitau aku punnnn :((





mrs e

1 comments:

Sz said...

dah bagitau kan kan kan... :p