kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, March 28, 2010

Penat Tak Hengattt

|
Dah lama dah fifi plan nak ajak aku teman dia p shopping. Tujuan utamanya, nak cari baju untuk pakai ke kenduri kahwin. Aku orait aje, asalkan aku dapat angin 'sipi-sipi' hasil penyoppingan nya jadiklah kan.. muahahahaha.. :D

Memandangkan memang aku off-day semalam, fifi ajak shopping. Aku ok jek, tapi mr e tak dapat nak ikut sebab dia kena kerja untuk prepare inventory customer Teac dan Takara pulak (haih.. tak habis-habis inventory!)..

Pergilah kami ke JJBM, sampai kat sana dalam pukul 11, balik sampai ke rumah dekat pukul 8. Haiyohhh.. Sikit punya penat. Mana taknya, sume kedai kitorang masuk dan terjah. Nampak butik CR, masuk. Nampak butik Sembonia, masuk. Sume pun nak dirembatnya. Daripada poket berisi, terus tinggal habuk. Wakakaka..

Gambar memang aku tak amik, sebab sibuk bershoppingan katanya. Nah, aku tunjuk hasil.





Oh ya, sebab balik umah dah malam, aku tak lupa belikan sesuatu untuk mr e. (Bodek beb.. hiks). Itu pun jenuh gak memilih mana yang sesuai ikut citarasa aku. Aku tak suka yang banyak sangat poket, tak suka yang banyak sangat tempat gambar. Aku suka yang simple but nice~





Apepun, walau penat, hati ada seronok.. Shopping kan satu terapi minda bagi orang pompuan ;p. Kalau boleh, ari-ari nak p shopping tau, tapi duitnya ajelah yang tarak.. keh keh keh keh..








mrse

4 comments:

mama | sarah | syimir said...

wahhhh syok2 terapi ni...i likeee...
ko beli ngan stroller bb skali ke? konpiussss haku....

eis said...

alamak, sian baby stroller tu hihi..

mrs e said...

suzi;
hiks.. tu stroller tumpang jek daaa.. haha

eis;
stroller digunakan sebgai alatan/kenderaan serbaguna.. hehe

isya said...

banyak shopping!