kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, April 5, 2010

Aku Siapa?

|
Dapat tag ni dari noorul, bakal ibu yang HOT.. ;). Dapat dah agak lama dah, ni baru berkesempatan buat.. Hiks. Jom layannnnnnnnnnnzzz


SIAPAKAH ANDA DIRUMAH?
Seorang isteri kepada seorang suami (yelaaaa memang la sorang kannn, takkan 2-3 orang kuttt ;p), seorang anak kepada seorang emak, seorang kakak kepada seorang adik & seorang ibu saudara kepada anak saudara 



SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN?
Disamping rakan, aku adalah rakan mereka HAHA. Okeh okeh, sirius plisssss.. dush dush dush Ermm.. aku kan, kalau ngan member rapat, aku adalah seorang yang banyak cakap.  Kekadang tu time aku bercerita, siap ade gaya n memek muka, sampaikan kawan² aku sume terlopong jek dengar cerita aku.. Kekekekekeke. Tapi dengan orang yang aku tak kenal, aku jadi sombong giler. Eh eh taklah, kalau dengan orang yang aku tak kenal, aku wat muka selamba jek ;p


5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?
1) nak berhoneymoon lagi lagi dan lagi
2) nak ade baby
3) nak beli sesuatu untuk aku & mr e (kira reward kepada diri masing² lah)
4) nak beli rumah sendiri / ade rumah sendiri
5) nak retire dan duduk umah goyang kaki sahaja tapi duit masuk akaun tiap² bulan..
HAHAHAHAHAHAHA.. point no 5 ni dah mengarut. Sebenarnya dah tak tau nak tulis ape =P


SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
Handri bin Haron


CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?
1) Sangat memanjakan isteri
2) Sangat penyanyang
3) Sangat memahami perangai & kemahuan isteri
4) Sangat penyabar
5) Sangat bertenang & tak suka marah-marah


BILA TARIKH COUPLE
Tarikh exactly tak ingat laaaa.. Sebab tak proper announced sebagai couple punnn masa tu.. Tapi dalam pertengahan tahun 2004 kut.. Kira tibe² jek tahu dah couple dalam hati masing².. Kira guna aura ilmu batin lah gitu.. Kih kih kih kih


KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA
Kenangan pahit.. Ermmm.. lost memory lah.. Kalau ade kenangan pahit pun, aku jadikan ianya sebagai kenangan TAWAR lah dalam lipatan kenangan aku :D


LAGU TEMA CINTA ANDA
Takde lagu tema cinta pun sebenarnya. Tapi masa tengah mula² 'kawan' tu aku ingat mr e ade tujukan lagu Accidentally In Love-Counting Crows (agaknya mr e ni ter-eksiden jatuh cinta kat aku ke hapa?)


APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA
Kalau boleh, semakin hari semakin banyak amalan yang boleh dibuat.. Ini bukan diharapkan pada dia aje, tapi untuk diri sendiri jugak


TAG 10 RAKAN LAIN
Amy sweetdarling
Puterikurekure
Dylarizadi
Sz
Eis
Isya
Areleez
Nuraarin
Fardahila
Faizaharis






mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

kena tag ek.
bila nla angin rajin ku ni nak datang buat tag ni ha...
dapat award pon tak bubuh lagi. hehehe~

DYLA said...

ooo ada tag ye.....

eis said...

ouch!