kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, April 23, 2010

Hantar Ira Balik Asrama

|
Ok, ok. Sebelum tu, aku nak cakap sebenarnya cite ni dah agak lama. Ade dalam 2 minggu lepas kut.. HAHAHAHAHA Korang tau jelah kan, mood nak berblogging aku ni kejap² naik, kejap turun. Ade masanya pulak, time rajin nak berblog, masa lak terhad. So kasi peramm la sume draft yang ade.. huhu

Tapi disebabkan pestime masuk MRSM muar, kenalah aku blogkan jugak. Pestimeeeeeeeeee katakan.. Harus dijadikan kenangan. Ihiks ;p




Balik dari kenduri kahwin sepupu aku kat Batu Pahat ari tu, terus lah menyinggah ke MRSM muo, anta Ira masuk asrama balik. Dia tak boleh bermalam, boleh outing kuar pagi balik petang aje. So masa akak aku nak on the way ke BP tu, dia amik lah sekali anak dia neh, pastu time balik lak aku yang kena anta sebab akak aku terus balik JB. Lagipun, sehala jek ngan jalan aku balik umah. Takde hal lah kan..




Persekitaran


Classroom


Bila sampai, tolong angkatkan barang² dia naik kat bilik, turun semula, amik gambar 2-3 keping, kitorang pun terus balik.


Ira


us; with Ira

Fifi & Dina with Ira


Dah itu aje.

Err.

Ape motif entri ni? Macam takde motif jek? Memang pun entri takde motif... hua hua hua hua hua.. Dush dush dush dush kat diri sendiri ;p








mrs e

1 comments:

mama | ayah | sarah | syimir said...

dulu slalu dating ngan mamat mrsm muo..muahahahaaa