kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, April 9, 2010

Just For You

|


Heppp.. bukan untuk kamu, kamu ataupun kamu.. Hadiah ni aku beli untuk seseorang. Kenapa ade dua? Sebenarnya, hadiah yang sampul kaler coklat tu daripada aku n kaler pink tu daripada fifi. Untuk orang yang sama.

Aku kan, kalau beli hadiah, suke nau beli kat JJ. Pastu boleh mintak diorang tolong wrapkan. Dapat sampul free, kad nya pun free. Tapi sampul Jusco lah kan. Aku no hal jek, lagipun ade pilihan warna jugak walaupun coraknya sama.. Siap ade tampal reben lagik.. Suke suke suke.. hiks. Memudahkan keje aku dah.

Bawak balik umah tak payah berpoloh-poloh bersosah-sosah nak menyampul hadiahnya. Aku lak jenis kalau nak sampul hadiah siap terpusing-pusing hadiah tu aku kerjakan. Kadang tu bukan hadiahnya aje yang terpusing-pusing, tapi dengan aku-aku sekali berpusing.. HAHAHAHAHAHA =D









mrs e

0 comments: