kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, April 7, 2010

My New Nose

|
My new nose - dialih bahasa ke BM adalah hidung baru aku.

Eh tak tak, bukannn bukannnnn.. Aku takde wat plastic surgery ke hapa kat hidung aku neh. Dah cukup mancung pesek kembang kuncup dah ni. Takyah dah aku nak perbetulkan bagi mancungkan sampai macam hidung Pinnocchio. Aku dah bersyukur sangat-sangat lah dengan kurniaan Tuhan ni kat aku. Alhamdulillah.. dengan hidung inilah aku dapat bernafas dan terus hidup :)

Yang aku nak citer ni adalah heels baru aku dari NOSE. Ada jugak 2-3 kasut aku dari Nose sebelum nih, tapi tah tak tau dah terbarai kat mana. Ada 1 yang masih nampak bernyawa ialah kasut masa aku kawen dulu. Masih elok, tapi kat tumit nye tu cover nya dah tertanggal. Dah tak sedap dah nak pakai. Jadi kasut tu pun tunggu tarikh lupus ajelah gaknye.. HAHA

Aku memang selalu jugak lah beli kasut kat Nose ni. Takpun Vincci. Tapi paling banyak setakat ni kat Vincci kut. Bukan ape, design-design kasut nya aku suka, sesuai untuk aktiviti kasual ataupun santai. Macam kasut aku untuk g keje, memang banyak dari Vincci je..Harga pun berpatutan. Sesuailah dengan kewangan aku nih ;p

Nak tengok kasut aku? Nih kat bawah





Amacam? Ok tak? Ade sesapa yang berkenan jugak? G la serbu Nose.. Heeee~








mrs e

6 comments:

DYLA said...

tinggi nye tacut ni naja....

Sz said...

cantik3..ku suka kasut tinggi tp kurg sesuai ngan kerja aku yg byk membebel sambil berdiri lama ni..kalo kelas 2-3 jam mmg blk tu mahu lenguh kaki aku..huhuhu..sbb tu tpaksa la p cr kasut yg kurang cantik design nya tp comfort utk kaki ku...

mrs e said...

dyla;
ha a, memang agak tinggi, tak tau la terpelecok ke tak nanti..

Sz;
tulah zi, kalau tengok orang pakai kasut tinggi ni nampak cantik bergaya jek kan.. tapi aku g keje pun dah malas nak pakai kasut tinggi neh. pakai sandal biasa jek dah le. kasut tinggi ni time g kenduri kawin yang pakai kejap² tu boleh le.. :)

nuraarin-life said...

Nice kasut.. tapi mcm tak sesuai untuk saya..
biasalah kaki besar nnt tak pasal2 jln 2 3 tapak dah terpelecok

mrs e said...

nuraarin;
kalau aarin nak pakai kasut tinggi, boleh aje.. cuma kalau takut terpelecok kena cari kasut yang tumit tu besar sket kut bahagian bawahnye.. :)

Faizah_Haris said...

cantekkk3... tapi kaki ku takbleh masuk...kaki cam gajah...ahaksss...huwaaaaaaaaaaa