kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, April 13, 2010

Pemberian Barangan Percuma Oleh Sindiket Di Stesen Petronas

|



Hurmmm.. Macam-macam cara orang nak melakukan jenayah sekarang ni kan.. Apepun, kita kena sentiasa berhati-hati selalu..!



P/s : sebenarnya aku nak update pasal kenduri kahwin sepupu aku, tapi boleh pulak gambar yang aku save tak masuk dalam pendrive.. Ade folder kosong jek. Esok jelah jawabnya.. huhuhuhu








mrs e

4 comments:

Mama Hanim said...

tq for the info.. sgt berguna..

saya bru edit link. sila update jika sudi.. blog nick maswani tu dh x valid.. tq..

mrs e said...

Mama Hanim;
saya dah update link baru tu dalam link-link blog saya..

tq sudi tinggalkan komen.. :)

puterikurekure said...

tq for the info dear!
takut ek kalau jadik camtu.

mrs e said...

puterikurekure;
tulah.. haih.. macam-macam cara nak wat jenayah sekarang ni..

sharing is caring :)