kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, April 5, 2010

Silent Reader

|
Ermmm.. bukan pasal silent reader kat blog aku.. Tapi aku yang jadi silent reader kat blog korang kebelakangan ni. Boleh gitu? ;)

Biasanya kan silent reader ni kita tak kenal, tapi aku jadi silent reader kat blog korang ni mungkin ada antara korang yang kenal aku. Huhuhuhu.. Bukan sesaja aku nak jadi silent reader, tapi sebab aku tak sempat lah korang nak tinggalkan komen kat entri korang tu..

Aku boleh Touch N Go jek kat blog korang wat masa ni. Tengoklah, entri kat blog aku pun tak semenggah kan? Nanti lah, kalau sumenya dah ok, blog aku akan bercerita seperti biasa, InsyaAllah..


p/s : ade sesuatu yang asyik mengganggu fikiran aku buat masa ni... masa ni ianya tengah 'HOT' & aku tak habis-habis memikirkan pasal benda tu. Sampai naik letih otak aku ni berfikir. Nanti kalau ianya dah reda, keadaan akan menjadi normal semula kut.. kut laaaah kannnn hiks ;)





mrs e

0 comments: