kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, April 27, 2010

Teringin Makan Ini..

|


Huk huk huk.. teringin bangetttt makan beefsteak neh. Ari ahad ari tu, borak-borak ngan fifi, cakap nak makan beefsteak. Dah kecur-kecur air liur dah time borak tu. Terus set masa, lepas maghrib nak g makan, tapi tak jadi la pulak sebab Dina takde sape nak jaga. Ate, takkan nak bawak sekali si Dina tu memalam, pastu camne lak fifi nak makan kan.. Susahhh.. susahhh.. Postpone jelah..

Semalam balik keje, ingat nak pekena jugak. Tak kira lah tapau ke ape. Asal dapat makan. (tapi tak bape sedap makan yang tapau kan? sedap makan kat situ jugakkkk) Fifi punya pasal, takpelah, tapau jelah. Kang merajuk lak dia kalau tau aku dah p makan.

Sekaliiiiiiiiiiiiiii... kedai tu tutup okeh! Sob sob sob sob. Tak menahan air liur aku ni dah nak mengalir.

Ari ni pulak, kedai tu memang tutup. Jadual nya memang gitu. Ari selasa memang katup dalam seminggu tu.

Habis tu, bilanya aku nak dapat makan ni? Huhuhuhuhuhu..








mrs e

5 comments:

puterikurekure said...

perghhh!!!

sib baik kite dah kenyang. kalau tak, mesti teringin jugak. hahaha~

mrs e said...

puterikurekure;
tulah intan.. tengah fikir bila nak g makan ni.. jangan time naja nk p makan kedai tu katup jugak sudahhhhh...

isya said...

uwwwaa.. harini isya puasa la naja.. saje je nak bg terliur gak ni..

mrs e said...

isya;
hahahahahaha.. isya puasa ke? kalau nak tau, naja pun pose gak nih.. tapi takleh jadik ar. petang ni nak jugak tengok mana tau kedai tu bukak, nak tapau gak wat berbuka.. teheheheheheeee~

nurulayuni said...

em tetiba rasa mcm brselera tgk menu td..hhehe
pepon award for u naja..amek sni tauu

http://cikpuanseti.blogspot.com/2010/04/award-beautiful-blogger.html