kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, April 18, 2010

Achik Spin Meninggal Dunia

|
Betul-betul terkejut bila dapat tau Achik Spin meninggal dunia. Innalillahiwainnailaihiroji'unnn..

Aku lambat online fb malam ni, sebab maghrib tadi aku baru sampai Semenyih. Sekarang aku ade kat umah abang aku sebab esok aku n family nak g majlis resepsi pihak lelaki kenduri kahwin sepupu aku kat Dewan Tun Rahah, Bangunan Tun Abdul Razak, Jalan Bukit Bintang.

Pastu, pas maghrib tadi kitorang keluar kejap ke Metro Kajang. Dalam pada perjalanan ke sana tu, nampak lah laluan lebuhraya LEKAS (Lebuhraya Kajang-Seremban).

Tak sangka, kat lebuhraya tulah Achik Spin meninggal dunia.. Al-fatihah




P/s : sape ade dapat jemputan ke Dewan Tun Rahah esok? mana la tau kut-kut korang ade yang kenal sepupu aku ni n dapat jemputan dia.. Boleh kita jumpa kat sana :)







mrs e

1 comments:

DYLA said...

berita tu mengejutkan & menyedihkan. lebih2 lagi mengenangkan wife dan anak2 dia.. :(