kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 17, 2010

Ape Nak Tulis?

|
Hai semuaaaaaa... 
Rindu saya takkkkkk?
(tehehehehe.. tiru gaya amani/mia sara)


HAHA. Dah lama blog ni sepi kan? Last entri ari khamis ari tu. Pastu nan ado. Sonyaaaappp yo lah.. Aiseh, tah pe kena tah, malas satu badan.. HEHE. Macam terasa kaku pulak jari jemari ni nak menaip. Hiks :)


Ape korang punye aktiviti last wiken? Aku tak kemana pun, lepak kat umah aje.. Sesekali dapat duk kat umah sambil melakukan kerja-kerja sebagai seorang surirumah SEPENUH jiwa, macam terasa seronok juga ya? Macam, alahaiiii.. seronoknya kalau hari-hari takyah g keje, duk kat umah je.. Tapi tak dapatlah kan nak wat camtu buat masa ni.. -_-" haihh..


Hmmphh.. tapi, I bet, kalau kita dah hari-hari buat keje yang sama, kita akan bosan juga sebab aktiviti tu dah jadi rutin kita. Cam sekarang, hari-hari g keje, cam bosan jek. Time ni la rasa seronok nyeeee kalau dapat duk kat umah, jadi surirumah jek. Tapi kalau kita dah jadi surirumah hari-hari, mesti boring jugak kan? Tentu perasaan kita pun ikut terbalik masa tu, rasa macam seronok pulak tengok orang len g keje.. haiyohhh..


Eh, apelah yang aku melalut ni kan? Tahapehape jek.. tehehehehe :)


Oh, by the way, aku baru jek nak aktif-aktif sket guna twitter sekarang ni (setelah daftar akaun tu agak lama jugak) Bukan tak nak aktif dari dulu, tapi kan, aku ni sebenarnya cam konpius sket tentang kegunaannya. Cuma tweet tweet ape yang kita suke, dah. Pastu, boleh follow mana-mana member yang kita nak follow, tapi kalau dia tak follow kita, ape yang kita reply kat tweet dia tu, dia tak dapat eh? Tahlah, aku pun tak berapa tau..


Ada sesapa yang boleh terangkan kat sini? (",)




P/s : Happy birthday to you abang, Mr Zaki bin Mohd Ikram :)











mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

saya rindu awak!
:)

mrs e said...

i miss u too, honey :)

nads said...

saya rindu awak juger...haha..kt nak jugak...
kt pun xreti nak tweet2 nih...daftar then sonyap...haha