kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 24, 2010

Friendly Blogger

|
Lama jugak dah dapat award ni dari intan, tapi alahaiiiii.. kemain bz aku minggu lepas, tak sempat nak tempek n buat pasal award tu kat sini. Sori bangetttt ya intan, ni ari ni naja tepek.. hehe :)

Ermmm.. friendly ke aku ni? Aku sendiri pun tak tau, sebab penilaian tu terletak di tangan korang sume.. Ececececeh ;P. Tapi kalau dah intan kata aku friendly, frinedly la kut.. ngeh ngeh ngeh~






Oh, bukan dapat award jek  ye.. Tapi kena buat tag sekali..

1. SUKA MELUKIS TAK?
Ermmm.. Biasa-biasa jek kut. Sebab tangan aku ni keras, takde nilai seni. Setakat lukis sawah padi, ade pokok kelapa, ada matahari, ada gunung n ada burung tu selalu la aku lukis. (Selalu lukis ni bila bosan masuk meeting. Bos ingat aku sibuk tulis isi-isi penting.. padahallllll... HAHAHAHA)

2. BOSAN-BOSAN SUKA BUAT APA?
Suka layan tenet.. Baca la apepun yang aku terfikir nak baca. Pastu kalau dah boring, aku tengok tivi. Kalau tengok tivi pun boring, aku suka baca komik/majalah. Pun kalau rasa dah boring sangat, aku tido jela.. Zzzzzzz

3. KENAPA SIPUT BABI JALAN LEMBAP?
Alamak, aku pun tak tau sebab tak pernah tanya. Tapi aku suspek dia lambat sebab dia jalan bukan pakai kaki. Kan siput takde kaki. Takpe, untuk kesahihan, nanti kalau aku jumpa siput tu, aku tanyekan yerrrr.. :)

4. CUTE TAK ORANG YANG BAGI AWARD NI?
Alaaahhaiiiii... memang cute le sangattt.. Rasa nak cubit-cubit jek pipi dia tu tau.. Tunggulah intan, kang kalau jumpe, naja nak cubit pipi tu.. tehehehehehe~ (sukasuki ko je yer nak cubit-cubit pipi orang eh?)


K, aku nak pass lak kat orang len..

  1. http://dylarizadi.blogspot.com/
  2. http://eiskamil.blogspot.com/
  3. http://syimirmikail.blogspot.com/
  4. http://ibuiffah.blogspot.com/
  5. http://fardahila.blogspot.com/







mrs e

9 comments:

ArELeEz said...

siput babi jln lembab sb dia dok pikir dia tu siput/babi? ;D

mrs e said...

areleez;
muahahahaha.. betol gak ek.. tu la reason yang paling kukuh tuuu.. HEHE

puterikurekure said...

adoi!!! saket tau naja cubit pipi ni. hehehe~

tq ye yang paparkan award ni. :)

eis said...

time meeting melukis sawah padi. klu tetiba boss tanya nak jawab apa? haha
thanx naja.. :D

isya said...

hohoho, susah juga tag ni.. nanti isya bt..thanks naja

Fardahila Binti Omar said...

akan diusahakann merajinkan diri buat task ni..hohoho... tang siput babi tu yang tak tahan...keh keh..tq kak shima...

mrs e said...

puterikurekure;
sakit eh? tu baru cubit² manje jek tu.. heheheh


eis;
hahahah.. kalau bos tanye, mintak tolong kawan sebelah bagi jawapan.. keh keh keh


isya;
susah ke? alaaa.. kacang jek tu ;P


fardahila;
ha tulah.. kelako pulak kan siput tu boleh konpius.. welcome :)

Tulip said...

tahniah yer dapat award..

naja bukan saja friendly tapi sgt cantikk!! ;)

mrs e said...

tulip a.k.a Bibi;
tq.. :)

alamak... tinggi betul pujian tu.. naja tak cantek punnnn (serius!-tapi masih bersyukur dengan kurniann Ilahi)..

tersangat jauh panggang dari api kalau duduk dekat² ngan Bibi yang cantik dan putih melepak tu ;)